עובדה- "ישראלים לא יודעים לשתות"....
עובדה נוספת – "צריכת האלכוהול של ישראלים מסתכמת בבילוי של סוף שבוע או באירועים...וגם כאן 60% - 70% מ"צרכי" האלכוהול עוברים גיהנום ביום למחרת (תופעת החמרמורת / האנגאובר), או אפילו כשעתיים שלוש לאחר צריכת המשקה (הקאות/ סחרחורות).
עובדות אלה הן שגרמו לענף שירותי הבר לעבור אבולוציה ב 10 השנים האחרונות, מטקילה בר שאחראי ל"הקפצת" סוג זוועתי של טהילה (כן טהילה...) עם ספרייט, לבר אקטיבי ש"יורה" (כן יורה..) ליקרים עם תפוזים לפיות האורחים.
בשלושת השנים האחרונות חלה התייצבות בתחום עם טרנד הברים הפאסיביים המקצועיים, אשר גורמים לתחום שירותי הבר להתקרב יותר ל"דבר האמיתי"- בר מזיגה מקצועי שמספק איכויות גבוהות של אלכוהול, בשילוב של כח אדם מקצועי ומוחצן מאחורי דלפק הבר.
טרנדים עכשוויים-
מבני הברים באירועים-
המבנים כיום תופסים חלק נכבד מאוד בעיצוב האירוע- חברות בר שלוקחות את עצמן ברצינות (ולא אלה שיורות אלכוהול..) מעדכנות בתדירות גבוהה את מאגר המבנים שלהן תוך הקפדה על שימוש בחומרים ועיצוב של הבר- לדוגמא- מבני בר עשויים מקרח, שילוב של כריות "קפיטונאז'" עם עץ, ושנדלירים שממוקמים על הבר ויוצרים אינטימיות וסביבת בר יוקרתית .
תחום האופנה והסטיילינג-
אופנה , סטייל ובר הולכים יחד- ביותר ויותר הפקות נעשה סטיילינג לצוות הברמנים – שיער, איפור ולבוש הצוות, כשצוות הברמנים ברוב חברות הבר הינם בעלי חזות מרשימה כחלק מהלוק והסקס אפיל של הבר.
מותגי אלכוהול ייחודיים-
חוזרים להתחלת העמוד.....ישראלים לא יודעים לשתות!
בזכות יוזמה של ייבואני האלכוהול (ורצון להרוויח עוד כסף – כמובן!), החל הטרנד של משקאות איכותיים מתוצרת חוץ ב"דיספליי" של שירותי הבר (כוורת/מעמד בתוך הבר עליו מוצגים כל המשקאות הנמזגים באירוע).
ביותר ויותר אירועים ניתן לראות מזיגה של וודקה "ואן גוך" בטעמים, וודקה פרימיום "גרייגוס", וויסקי סינגל מאלט "גלן פידיך" ועוד מותגי אלכוהול על שילובם באירוע אכתוב בהמשך. מותגים אלו נותנים לבר נופך יותר איכותי ומקצועי, ותורמים לכך שנעביר אירוע ללא הקאות / סחרחורות, ולמחרת חמרמורת, אלא נוכל לשתות בכיף.
ותזכרו, לא משנה מה שתיתם או כמה, את המפתחות של הרכב תנו לזאת או לזה שלא שתה...
עד לפעם הבאה,
שלכם רועי.
(בפעם הבאה: שירותי הבר מנקודת מבט של זוג צעיר לפני חתונה..)
על מנת שנוכל לשחזר את הסיסמא עליכם להכניס את כתובת הדוא"ל שלכם :
דוא"ל | |
![]() |