לילך אליה
כתב 9 פוסטים בבלוג
שם הבלוג: "כהנת החיים הטובים"

קטגוריה:

חתונה ובריאות
חיזור ופרפרים וירידה במשקל 2,484 צפיות
קטגורייה: חתונה ובריאות

מרביתנו מתחילים "דיאטה" ממקום של לחץ וחרדה "להגיע לתוצאות" ול"פסגה" ("להיות רזה). זו גישה מוטעית שאינה מביאה לתוצאות אופטימליות, וגם אם כן היא כרוכה במתח, בדאגה ובהתנהגות מאולצת שלרוב לא מחזיקה.. ואז...עולים הכל חזרה.. האם את בלחץ? האם את מנסה לכבוש את הפסגה בכוח ? ואז.. כשחוזרים...אנו מאוהבות ומצפות לחיזור מטורף של הגוף עם ירידות מדהימות...והוא קצת פגוע...לא רוצה להתלהב עוד...אז הירידות שונות, קטנות יותר, הוא שומר על עצמו...תבינו אותו...והתמידו...חילוף חומרים פגוע...זה לא דבר פשוט...
אז איך מחזרים בחוכמה? איך מעירים בהתלהבות את ה"פרפרים"?


• חיזור פשוט -  היי נחמדה לגופך, היי אדיבה, נדיבה, חביבה וקלילה. גישה כזו היא גישה יעילה לטווח הבינוני והארוך, כי היא יוצרת תחושה טובה מסביב, היא יוצרת עניין אצלך ומושכת את הגוף שלך לפרגן לך בחזרה. היא אינה גוזלת מכם אנרגיה או משאבים רבים והיא מביאה לתוצאות בקלות ובנינוחות.
מהי הדרך שלך להיות נחמדה לגופך? 


• חיזור סבלני - מספיק לעשות צעדים קטנים, מינוריים, עדינים – שיוצרים את התחושה הנכונה כדי לגרום לגוף להגיב, להתעניין, ליזום מהלך או לגרום לדברים לקרות. ברוב המקרים, זה באמת קורה..וההרזייה והשטינוי מתרחשים ... לכן, היי מעודנת, מתוחכמת, מרוסנת והכי חשוב סבלנית. אין צורך באפקטים גדולים....הגוף יודע מה לעשות..גם אם אינו מראה לך זאת חמש דקות אחרי שסירבת לעוגה הראשונה שנקרתה בדרכך...
איפה את יכולה להיות עדינה יותר ?סבלנית יותר?  


• חיזור מלא באמונה- חיזור מוצלח חייב להתחיל מגישה שופעת. רוב האנשים חושבים בקטן ובצורה דלה. הם לא מאמינים בשפע אינסופי אלא במעט, בהפסד, בכך שהכל נגמר ובתחושה שאין עוד הזדמנויות. ההזדמנויות לעולם אינן נגמרות – וזו האמת היחידה הקיימת.
האם את מאמינה בשפע שניתן לך? האם את שקועה בהפסד או בהזדמנות? 


• חיזור חיובי- חיזור מפרגן לעצמך ולאחרים. אם אינך חושבת שאת מדהימה, יפה, מיוחדת -    מדוע שהגוף שלך יחשוב עלייך כך ויראה לך זאת ? שטפי לעצמך את המוח במסרים חיוביים לגביך – עד שאת והגוף שלך תתרגלו לכך ותהפכו זאת לאמת צרופה ולוודאות ברורה ומוחלטת בדיוק כפי שאת יודעת שהשמש זורחת במזרח ושוקעת במערב!!
מהם המסרים החיוביים שעולים כעת במוחך?


• חיזור בקצב מתאים  - לעיתים קצב איטי הוא קצב יעיל ומוצלח הרבה יותר מקצב מהיר. רוב המחזרים מצפים לתוצאות מהירות, וכשאלה לא מגיעות מיד – הם מאבדים עניין או מאבדים תקווה ומוותרים על המשך החיזור. למרבה האירוניה, רוב החיזורים היו יכולים להצליח אילו נמשכו פרק זמן ארוך מספיק. הבעיה היא שאנשים מפסיקים את מלאכת החיזור אחרי ניסיון מהיר וחטוף. זכרו, מי שניגש לחיזור ממקום סבלני וארוך טווח יקצור פירות רבים מאוד משום שגישה עקבית, יציבה, סבלנית ואיטית מביאה לתוצאות גבוהות ביותר בכל תחומי החיים, ובמיוחד בחיזור.
הקצב מתאים לך ? מוכנה להשקיע עד הסוף ולהצליח?


• הנשיקה הראשונה- אנשים נכשלים בחיזור משום שהם אינם מסוגלים או מפחדים לדמיין את ההצלחה שלהם במו עיניהם. הם מעדיפים לדמיין את הכישלון שלהם, כי הוא מוכר להם יותר. דמיינו והתמידו בכך – בסופו של דבר הוא יקרה !!
"חיזור מוצלח אינו מיומנות מולדת אלא יכולת נרכשת....כך גם הרזייה..."

 

על מנת שנוכל לשחזר את הסיסמא עליכם להכניס את כתובת הדוא"ל שלכם :

דוא"ל