לילך אליה
כתב 9 פוסטים בבלוג
שם הבלוג: "כהנת החיים הטובים"

קטגוריה:

חתונה ובריאות
מחליפים-מרזים 1,706 צפיות
קטגורייה: חתונה ובריאות

תהליך הרזיה מדהים מתחיל במחשבות ובאמונות שלנו - המחשבות שעוזרות לנו להעלות את המוטיבציה לשמים הן מחשבות חיוביות ועם הזמן כאשר ההתמודדות מאתגרת יותר אנו מאפשרים למחשבות השליליות לחדור למערכת ואז כל האנרגיות הטובות משתחררות והמוטיבציה יורדת. המחשבות השליליות מחלישות את הנפש והגוף. ומפה אנו משכנעים את עצמנו שחבל על הזמן ושכדאי להפסיק את התהליך... לפחות "בנתיים"....

"שדים ניזונים מחושך, ברגע שאתה מוציא אותם לאור, הם נעלמים!"

כיצד דואגים לשמר את המחשבות החיוביות ואת המוטיבציה שבעננים:

  • אהבה עצמית במקום שנאה
  • חדשנות במקום שעמום
  • אמונה במקום זלזול עצמי
  • מודעות עצמית במקום פרפקציוניזם

  "נחישות, אופטימיות ותחושת התחדשות הם חומר הבעירה המזין את האש ומצית אותה מחדש!"

וכיצד דואגים לתגבר קצב חילוף חומרים מנצח:

  • ארוחה ראשונה תוך שעה מהקימה  – לא סתם אומרים שארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביום. היא זו ששוברת את צום הלילה. אם נדלג עליה, הגוף לא ישרוף את אותה כמות קלוריות במשך היום.
  • ארוחות קטנות – חשוב לחלק את צריכת המזון היומית ל-6 ארוחות ביום – 3 עיקריות ועוד 3 ארוחות ביניים. מעבר לזה שלגוף קשה לעכל ארוחה אחת גדולה ביום, ארוחות קטנות במשך כל היום שומרות על רמת השובע שלנו.
  • שעות שינה - שינה לא סדירה מורידה את קצב חילוף החומרים בגוף. תשנו היטב, הקפידו על 6-7 שעות שינה מדי לילה.
  • שיקוי הפלא -  הקפידו לשתות לפחות 12 כוסות מים ביום. המים תורמים לתחושת שובע ומנקים את מערכת העיכול ואת הגוף בכלל.
  • פעילות גופנית -  שלבו בשגרת יומכם פעילויות אירוביות ואנאירוביות. כגון: הליכה, רכיבה על אופניים, שחייה, הרמת משקולות וכו'.
  • קיזוז ארוחות -  צמצום מוגזם בקלוריות מוביל לירידה בקצב חילוף החומרים. זו הדרך שבה הגוף מתגונן מפני רעב. אין לרדת מתפריט של 1200 קלוריות לנשים ומתפריט של 1500 קלוריות לגברים.
  • מזון אצילי ובריא – אכלו מזון אצילי ובריא יותר כמו חלבונים עשירים ופחמימות מורכבות.   
  • המנעו מלחץ - מערכת העצבים הנמצאת בקיבה, היא ה"מוח השני" שלנו והיא מגיבה למצבי סטרס בהאטת חילוף החומרים. מחקרים בעכברי מעבדה הראו כי תגובות סטרס גרמו להעלאה במשקל למרות שלא היתה תוספת קלוריות לתפריט. אמצו פעולות מרגיעות על בסיס יומי כגון: תרגול נשימות עמוקות, מדיטציות, הקשבה למוסיקה, טיול בטבע, מנוחה וחשיבה חיובית.
  • ניקוי רעלים – חומרים מסוימים גורמים לשיבוש המערך ההורמונלי בגוף ומשפיעים לרעה על חילוף החומרים. כדי לנטרל את הרעלים מהגוף, כדאי לשלב בתפריט מזונות "מנקים" כגון: שום, ירקות לבנים (קולורבי, צנון, לפת), ירקות ירוקים (נבטים, ברוקולי), ארטישוק וכרוב.
  • אכילה איטית - רבים מאיתנו נוטים לאכול מהר ולרוב כאשר אנחנו עושים משהו אחר. כדי שמערכת העצבים של המעיים שלנו תפעל כשורה, אנחנו חייבים להיות רגועים, אנחנו חייבים לאכול לאט, להרגיש כל ביס וליהנות ממרקמו וטעמו של המזון


בהצלחה,חלי

על מנת שנוכל לשחזר את הסיסמא עליכם להכניס את כתובת הדוא"ל שלכם :

דוא"ל