כיצד למצוא אולם אירועים?
3,060 צפיות
נכתב על-ידי חתונה בהזמנה ב15 פברואר 2017 14:41

קטגוריה:

מקום האירוע

מציאת אולם אירועים ברחבי הארץ בעבור חתונות או מסיבות, עלולה להיות משימה כלל לא פשוטה. מצפון הארץ ועד הדרום ישנם כיום מגוון רחב עד מאוד של אולם אירועים, המאפשרים לערוך בהם חתונות או אירועים אחרים. אז מאיפה מתחילים לחפש אולם אירועים באיזה מהם כדאי לנו לבקר? מה אנחנו צריכים לבדוק לפני שאנחנו עושים את הבחירה הסופית?

צמצום אפשרויות: מאחר ויש מגוון עצום של אולמות אירועים ברחבי הארץ, מן הסתם, לא כולם יתאימו לכם, בין אם מדובר בשל הגודל ובין אם מדובר בשל המיקום. על מנת לצמצם את האפשרויות, מומלץ להכין מבעוד מועד רשימה מסודרת של אולמות אירועים ברחבי הארץ בהם אתם רוצים לבקר ולהתרשם. רשימה שכזו, אשר הוכנה מראש, מאפשרת לכם לצמצם את האפשרויות למספר של מקומות רלוונטיים בלבד.

כך, תוכלו לחסוך להם טרחה ובלבול גדול. את רשימת הגנים ואולמות האירועים המתאימים לכם, אתם צריכים להכין בהתאם למקומות שמעוצבים לפי הסגנון שלכם, שמתאימים לכם מבחינת הגודל והן מבחינת המיקום.
ביקור: את הביקור שלכם באולמות אירועים מומלץ לעשות בתיאום מראש.

נכון, שאתם בוודאי רוצים לראות את המקום בשעת פעולה, אבל אתם בהחלט לא רוצים להפריע לחתונה של מישהו אחר. לכל גן אירועים יש מנהלת או מנהל אירועים, איתו עליכם להיפגש.

כאשר אתם קובעים פגישה מסודרת, יהיה פנאי למנהל או מנהלת האירוע להסביר לכם על המקום ולהראות לכם אותו. בדרך כלל, ביקורים באולם אירועים מתקיימים בזמן אירוע, אך באופן אשר אינו מפריעה לבעלי האירוע בחגיגה שלהם.

תקציב: מן הסתם, הקצבתם לעצמכם סכום מסוים לאירוע, מתוך כך, בעת הביקור באולמות, בדקו מה המחיר פחות או יותר. המחירים של אולמות אירועים משתנים בהתאם לתאריך האירוע הנבחר, בהתאם לכמות המוזמנים שלכם ובהתאם לאלמנטים נוספים, כמו תוספות על עיצוב, תאורה מיוחדת ועוד. קבלה של אומדן מחיר תוכל לסייע לכם לבחור את המקום בו אתם רוצים לקיים את האירוע, מבלי לחרוג מהתקציב.

 

תחושה: כאשר מדובר על בחירת אולם אירועים, חשוב מאוד להקשיב ללב. בחתונה, כמו בחתונה, אתם רוצים את המקום בו תרגישו הכי מיוחדים, לכן, כאשר אתם מגיעים אל גן אירועים כזה או אחר, חושו את המקום, בדקו האם הוא עונה על כל הפרמטרים הנדרשים מבחינה טכנית, אך גם האם הוא מרגש אתכם ומעביר את התחושה והאווירה אותה אתם רוצים ביום האירוע.


מציאה של אולם אירועים קטנים בכפר סבא יכולה להיות לא פשוטה, אך כאשר אתם מתכננים מראש ויודעים מראש פחות או יותר מה אתם מחפשים ומה הדרישות שלכם מהמקום, תוכלו לפעול לפי שיטת האלימינציה, ולמצוא את גן האירועים המתאים ביותר עבורכם ועבור האירוע שלכם.
 

מאמרים נוספים
+ אחרי החתונה
+ אטרקציות בחתונה
+ אטרקציות לאירועים
+ איך מגיעים?
+ איפור
+ אירועים קטנים
+ ארגון ברית /בריתה
+ בגדי חתן
+ המסיבות שלפני...
+ הפקות
+ טבעות ותכשיטים
+ ירח דבש
+ מוזיקה
+ מסורת והלכות
+ מקום האירוע
+ מתנות לחתונה
+ עיצוב שיער
+ ציוד לאירועים
+ צילום
+ צעד אחר צעד וגם קצת טיפים...
+ קייטרינג ואלכוהול
+ רשימות מוזמנים
+ שמלות כלה
+ תקציב החתונה
  • על מנת שנוכל לשחזר את הסיסמא עליכם להכניס את כתובת הדוא"ל שלכם :

    דוא"ל