טיפולים אסתטיים לפני היום הגדול שלך!
1,809 צפיות
נכתב על-ידי doseo ב06 נובמבר 2016 13:10

ביום החתונה כל הפוקוס הוא על הכלה – החברים, קרובי המשפחה, וגם הצלמים יקרקרו סביבך ויגידו כמה את יפה ואיזה כיף לראות אותך ככה. בכדי להאמין להם ובכדי שהתמונות מהחתונה ישקפו את מה ששמעת לאורך כל הערב, את צריכה להקפיד על שגרת טיפוח וטיפולים לפנים לקראת היום הגדול.

אין כלה שלא רוצה להיראות במיטבה ביום חתונתה

חתונה היא האירוע הכי גדול ומשמעותי בחייך, את חולמת עליו שנים רבות, וחשוב שתיראי במיטבך ביום הזה. הרי ביום החתונה הכלה מקבלת את כל הפוקוס, ולא תרצי להיראות פחות טוב ממה שאת יכולה. לכן, לפני החתונה, חשוב לבצע טיפולים אסתטיים שונים אשר ישפרו את המראה שלך ויפכו אותך לזוהרת ונוצצת מתמיד. טיפולים שונים כמו פילינג, הזרקות בוטוקס, ושימוש בקרמים מיוחדים, יהפכו את עור הפנים שלך לחלק ויפה.

אילו טיפולים ניתן לבצע לפני החתונה?

·         פילינג – פילינג הוא טיפול לעור הפנים אשר עושה שימוש בחומצות טבעיות שונות אשר מסייעות לקילוף תאי עור מתים ולחידוש עור הפנים. התכשירים השונים תורמים לשיפור מראה עור הפנים, להאטת תהליכי הזדקנות, וקבלת מראה צעיר וחלק יותר.

·         החלקת קמטים – אם יש לך קמטוטים שמפריעים  לך, ניתן להעלים ולהחליק אותם באמצעות הזרקות בוטוקס. כך תמונות החתונה יהיו יפות יותר – בלי קמטוטים מעצבנים שמעכירים על המראה, וחיוך חלק ונקי יותר. ניתן לבצע הזרקות בוטוקס בצדי הפה, או לצורך הרמת גבות ועפעפיים, ולהחלקת מגוון קמטים שונים.

·         קרמים ותכשירים לפנים – לקראת החתונה מומלץ לפתוח בשגרת טיפוח יומית ולהקפיד למרוח קרם לחות ביום ובלילה. קרם הפנים יעזור לשמור על מראה עור פנים צעיר וחלק, והוא יזין ויעשיר את עור הפנים שלך, וישמור על מראה פנים צעיר ורענן לקראת החתונה.

התמדה בשגרת הטיפוח תעזור לך להרגיש טוב עם עצמך

עבודה קשה משתלמת בסופו של דבר, וכך גם בכל הנוגע לשגרת טיפוח וטיפולים לקראת החתונה. חשוב להתחיל את הטיפולים השונים כמו קרמים והזרקות בוטוקס זמן מה לקראת החתונה, בכדי להבטיח שעור הפנים שלך יראה צעיר, חלק, רך, וזוהר ביום הגדול שלך. 

מאמרים נוספים
+ אחרי החתונה
+ אטרקציות בחתונה
+ אטרקציות לאירועים
+ איך מגיעים?
+ איפור
+ אירועים קטנים
+ ארגון ברית /בריתה
+ בגדי חתן
+ המסיבות שלפני...
+ הפקות
+ טבעות ותכשיטים
+ ירח דבש
+ מוזיקה
+ מסורת והלכות
+ מקום האירוע
+ מתנות לחתונה
+ עיצוב שיער
+ ציוד לאירועים
+ צילום
+ צעד אחר צעד וגם קצת טיפים...
+ קייטרינג ואלכוהול
+ רשימות מוזמנים
+ שמלות כלה
+ תקציב החתונה
  • על מנת שנוכל לשחזר את הסיסמא עליכם להכניס את כתובת הדוא"ל שלכם :

    דוא"ל