המדריך להפקת חתונה – כך תבנו אירוע בלתי נשכח
868 צפיות
נכתב על-ידי doseo ב23 ינואר 2017 22:36

קטגוריה:

הפקות

בתחום הפקת האירועים, נחשבת הפקת חתונה לאירוע המורכב והמאתגר ביותר בין שלל אירועי השמחה הפרטיים והעסקיים. מדובר בשילוב לא פשוט בין מספר אורחים גבוה, עשרות אנשי מקצוע זרים זה לזה אשר מוכרחים לעבוד בהרמוניה מוחלטת למען ההצלחה, ולא פחות חשוב – רמות לחץ גבוהות במיוחד. בדיוק בשביל זה אתם צריכים מישהו שיעשה לכם קצת סדר בכל הבלגאן ויפקס אתכם ככל שניתן. אז במיוחד עבורכם זוגות יקרים, להלן ריכוז הנושאים שחשוב לתת עליהם את הדגש בדרך להפקת חתונה מהסרטים.

 

האולם והקייטרינג

נפתח מהאולם / גן האירועים והעיצוב שלו, כי הם אלו שאחראים על הרושם הראשוני ועל התחושה הכללית של מאות האורחים במהלך כל הערב. עיצוב אולם, בדיוק כמו עיצוב אופנה או בית, לא חייב להיות נוצץ, יקר ומנקר עיניים. הוא צריך להיות מתאים. מתאים לאווירה, מתאים למסר, מתאים לבני הזוג ולמה שהם רוצים לשדר לאורחים. הסגנונות רבים – קלאסי, מודרני, היי טקיסטי, מזרח רחוק ועוד. בכל סגנון, אפשרויות רבות לעיצוב שלל המרכיבים – החל מאזור קבלת הפנים, דרך החופה וסביבתה ועד לאולם עצמו ולשולחנות. מה שחשוב זה ללכת עם האמת שלכם, עם הטעם האישי, בהרמוניה ותיאום עם העצות המקצועיות של מפיק האירוע ומעצב האירועים.

 

נמשיך עם כל נושא הקייטרינג וההגשה, כי כל האירועים באשר הם קמים ונופלים על עניין האוכל. ראשית, יש להחליט על שיטת ההגשה – בופה או הגשה לשולחנות. אין ברצוננו להביע דעה מה עדיף, כי מדובר בעניין אישי לחלוטין. נציין רק שסביב 80 אחוז מהזוגות המתחתנים בוחרים בשיטת ההגשה ושבניגוד למצופה, פערי המחיר בין שתי השיטות כמעט ואינה קיימים. החלטה נוספת היא קייטרינג חיצוני או זה של האולם (באולמות המאפשרים בחירה זו). מה שלא תבחרו, חשוב מאוד לבחון היטב את החברה המאכילה המיועדת, גם לפני מבחני הטעימה. בררו כל פרט, המלצה, הערה ואזהרה ויתייחסו לכולם בכובד ראש. בטעימות ובבחירת המנות, נסו לצאת מהקופסא האישית שלכם ולפגוע בטעמם של כלל האורחים – מבחינת מגוון טעמים, מידת חריפות, סגנונות שונים וכדומה. בגדול, כדאי ליצור קונספט מוביל (בריאות, בשר, איטליה וכדומה), אך לתת במה גם לנספחים מעולמות קולינאריים אחרים. לעולם אל תקבלו החלטות לבד כזוג. התייעצו עם דעת המומחים, הקרובים וכדומה.

 

התקליטן, האלכוהול וכל השאר

נסיים עם מספר נקודות הפקה חשובות נוספות: עמידה בלוח זמנים – כדי שגם הדודות מרחוק יוכלו ליהנות מהסטייק והקינוח; בקרת אקלים – כשחם / קר מדי, אנשים לא נהנים. עמדו בכל עת על המשמר לגבי תחושת הנעימות במקום; מוסיקה – בדומה לקייטרינג, תנו לטעם שלכם להוביל, אך השאירו מקום רחב לטעמו האישי של הדי.ג'יי ופתיחות רחבה לסגנונות פחות מוכרים או מועדפים עבורכם; אלכוהול – לא האלמנט שתרצו לחסוך בו. אלכוהול משובח שווה הנאה. אלכוהול זול שווה כאב בטן.

 

מומלץ להיעזר באתרי הפקת חתונה ייעודיים אשר מרכזים עבורכם את כל הנושאים והטיפים הקשורים לכל אחד מהנושאים שהוזכרו לעיל. שיהיה בהצלחה!


טבעות אירוסין
נכתב ב15 אוקטובר 2017 06:50
ממליץ בחום |||| http://francoorodesign.co.il/c/%D7%98%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%9F-%D7%99%D7%94%D7%9C%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%9D
תגובתך ממתינה לאישור מנהל
מאמרים נוספים
+ אחרי החתונה
+ אטרקציות בחתונה
+ אטרקציות לאירועים
+ איך מגיעים?
+ איפור
+ אירועים קטנים
+ ארגון ברית /בריתה
+ בגדי חתן
+ המסיבות שלפני...
+ הפקות
+ טבעות ותכשיטים
+ ירח דבש
+ מוזיקה
+ מסורת והלכות
+ מקום האירוע
+ מתנות לחתונה
+ עיצוב שיער
+ ציוד לאירועים
+ צילום
+ צעד אחר צעד וגם קצת טיפים...
+ קייטרינג ואלכוהול
+ רשימות מוזמנים
+ שמלות כלה
+ תקציב החתונה
  • על מנת שנוכל לשחזר את הסיסמא עליכם להכניס את כתובת הדוא"ל שלכם :

    דוא"ל