איפה הכי כדאי להתחתן בחורף ?
663 צפיות
נכתב על-ידי חתונה בהזמנה ב23 דצמבר 2019 12:43

קטגוריה:

מקום האירוע

איפה הכי כדאי להתחתן בחורף ?

זוגות רבים בוחרים להינשא בחורף מסיבות רבות. מזג האוויר רומנטי להפליא, המחירים אטרקטיביים ונמוכים יותר באופן משמעותי למחירי העונה החמה, יש פחות אירועים כך שיש סיכוי גבוה יותר שהאורחים יגיעו (כי הם לא מוזמנים לאירועים אחרים) וכמובן, יש מי שמחפשים להינשא בהקדם ולא לדחות את החופה רק בגלל תנאי האקלים.

איך תמצאו לוקיישן מנצח לחתונת חורף ותארגנו חתונה חורפית מושלמת? טיפים שיעזרו לכם במשימה.

כשהטמפרטורות יורדות – המחירים יורדים

יתרון משמעותי של חתונת חורף טמון בהוזלת עלויות עם ירידת הטמפרטורות. החורף מביא עמו דילים שווים במיוחד לזוגות נשואים כי מדובר בחתונה "מחוץ לעונה". אולמות אירועים בפתח תקווה מציעים מגוון הצעות ייחודיות ומשתלמות לאוהבים והעיר פתח תקווה עצמה נחשבת ליעד אטרקטיבי לחתונה ממגוון סיבות. ראשית, זוהי עיר במרכז הארץ הקרובה לצירי תחבורה ראשיים כך שניתן להגיע אליה בקלות ומכיוונים רבים ממגוון אזורים ברחבי הארץ. שנית, העיר בהתפתחות מואצת עם שכונות רבות למגורים ואתרי תעשייה ובילוי כך שהאווירה אורבנית ותוססת. בנוסף, זו עיר בה קל יחסית למצוא חנייה וכן לצאת ולהיכנס כך שלאורחים יהיה פשוט להגיע לאירוע.

כל החומרים הדרושים להצלחה

בחתונת חורף מומלץ למצוא אולם אירועים שמציע חלל מקורה כך שאפשר לחגוג בסטייל בלי קשר לתנאי מזג האוויר. בחורף הישראלי אומנם יש גם הרבה מאוד ימי שמש, אבל קשה לחזות מראש מה יהיה מזג האוויר ביום הספציפי שנבחר לחתונה וכדאי להיות ערוכים מראש לכל תרחיש. ברגע שהאולם מקורה אין בעיה לחגוג גם אם בחוץ מתחוללת סערה – ניתן לעצב את האולם לפי הקונספט המבוקש בהתאם לסידורי הישיבה המועדפים וכמות האורחים. אפשר כמובן לבחור מקום שמציע גם מרחב חיצוני לקבלת פנים ולחופה, במידה ואם מזג האוויר יהיה נוח ותחליטו ברגע האחרון לשלב גם חופה בחוץ או קבלת פנים בחוץ או את שניהם, אז תהיה התשתית המתאימה לעשות זאת.

עינוגים קולינריים

החוויה הקולינרית משחקת תפקיד חשוב בהצלחת האירוע שלכם וכדאי לבחור אולם אירועים שמציע שף או קייטרינג. כדאי לעצב תפריט שמותאם לחורף עם מנות מחממות המבוססות על חומרי גלם עונתיים ממרקים דרך תבשילי קדה ועד מאפים חמים ואפשר לבחור עוגות על טהרת פירות העונה כמו תות שדה. כדאי לחשוב מראש האם האוכל יוגש ישירות לשולחנות במסגרת סעודה מרכזית או יוצב בופה עשיר עם דוכני ועמדות מזון כך שהאורחים יוכלו לגשת ולבחור כאוות נפשם את האוכל המועדף עליהם ולמלא את הצלחת שוב ושוב, ללא הגבלה עד סיום הארוחה. הפרזנטציה חשובה מאוד ליצירת החוויה הקולינרית וכדאי לבחון ביחד עם השף או צוות המטבח כיצד ניתן להגיש את המנות בצורה מקורית ויצירתית יותר.

תוכנית אומנותית שעושה הבדל גדול

חשבו מבעוד מועד על תוכן שיתווסף למעמד המרגש של החופה. בין אם מדובר בהופעה חיה של אומן ידוע או הקרנת קליפ שמתאר את סיפור אהבתכם, סדנה מעניינת, עמדת מגנטים, תקליטן ואפקטים נלווים – כל פעילות שמתקיימת בתוך העולם ויכולה להתאים לחתונת חורף. בדקו שהאולם בו בחרתם אכן מציע את התשתית הדרושה בין אם מדובר במערכת סאונד או תאורה, מקרן וכל אמצעי טכנולוגי אחר שנוכחותו חיונית להעלאת התוכנית האומנותית הנבחרת בתיאום עם צוות האולם.

החורף מהווה טיימינג אולטימטיבי לזוגות אוהבים שמעוניינים להינשא בסטנדרט הגבוה ביותר במחירים משתלמים. יש יותר מרחב תמרון בכל הנוגע לתאריכים, האולמות מציעים דילים אטרקטיביים להפליא עם בונוסים והטבות שאסור לפספס. שיהיה במזל טוב!

 

מאמרים נוספים
+ אחרי החתונה
+ אטרקציות בחתונה
+ אטרקציות לאירועים
+ איך מגיעים?
+ איפור
+ אירועים קטנים
+ ארגון ברית /בריתה
+ בגדי חתן
+ המסיבות שלפני...
+ הפקות
+ טבעות ותכשיטים
+ ירח דבש
+ מוזיקה
+ מסורת והלכות
+ מקום האירוע
+ מתנות לחתונה
+ עיצוב שיער
+ ציוד לאירועים
+ צילום
+ צעד אחר צעד וגם קצת טיפים...
+ קייטרינג ואלכוהול
+ רשימות מוזמנים
+ שמלות כלה
+ תקציב החתונה
  • על מנת שנוכל לשחזר את הסיסמא עליכם להכניס את כתובת הדוא"ל שלכם :

    דוא"ל