מדריך קישוט לרכב חתן כלה
3,144 צפיות
נכתב על-ידי חתונה בהזמנה ב04 אוגוסט 2015 11:27

אם אתם רוצים קישוט אלגנטי, אסתטי, מרשים ויוקרתי, קישוט עמיד ואיכותי, רצוי ומומלץ להזמין אותו מחברה המתמחה בייצורו וב"הלבשתו" על הרכב. נושא חשוב  ביותר שיש לתת עליו את הדעת הוא מזג האוויר הצפוי ביום החתונה. אם צפוי להיות גשום וסוער, ודאי אין טעם להשקיע בקישוט הרכב. כמו כן חשוב ליידע את מי שאמור לקשט את הרכב האם אתם זקוקים במהלך היום לתא המטען, כי שימוש בו מונע אפשרות שימוש בו כאחד האלמנטים לקישוט.

להלן טיפים אחדים העשויים לסייע לכם בעיצוב הרכב שלכם לקראת החתונה:

1. אם הרכב הוא רכב שלכם – מה  טוב. אם הרכב הוא רכב שכור, קח בחשבון שהרכב  שיוקצה לכם עשוי להיות בצבע שונה מזה שאתם מתכננים. חשוב לעדכן את מעצב הקישוט.

2. לאחר סקר שוק קצר של טווחי מחירים, הקציבו תקציב  לסעיף זה. עם כל ההבנה את הרצון הטבעי והלגיטימי לקשט את הרכב ביום חתונתכם, קישוטו מהווה סעיף קטן באופן יחסי לעלויות סעיפים אחרים, גדולים ומרכזיים יותר.

3. הימנעו והנחו את מי שמעצב  להימנע משימוש בסלוטייפ. הסרתו עלולה לגרום גם לקילוף צבע המכונית. קילוף צבע במכונית שכורה יחייב אתכם  לשלם את הנזק.

4. הזמינו קישוט מבעוד מועד- שבועות אחדים לפני החתונה, כדי שניתן יהיה להכין עבורכם את הקישוטים שאתם מעדיפים.

5. על מנת לשמור על טריות הפרחים- במידה שהקישוט כולל גם פרחים- רצוי להתחיל בקישוט שעות ספורות לפני השימוש ברכב המקושט ולוודא כי במהלך היום הוא יחנה במקומות מוצלים.

6. על מנת לשוות לרכב מראה מרשים – רצוי ומומלץ להזמין קישוט רכב לחתונה אצל מקצוענים בתחום. בקשו לראות דוגמאות באתר האינטרנט. בקשו טלפונים של ממליצים. לכו על קישוט נקי, לא מצועצע, כזה שאין בו פקעת סבוכה של סרטים.

7. למען הסר חשד... לאחר החתונה, בשעה טובה ובמזל טוב, רצוי דווקא להסיר את הקישוט כדי לא למשוך, חלילה, פורצים פוטנציאליים העלולים לחמוד את השלל...

 

מאמרים נוספים
+ אחרי החתונה
+ אטרקציות בחתונה
+ אטרקציות לאירועים
+ איך מגיעים?
+ איפור
+ אירועים קטנים
+ ארגון ברית /בריתה
+ בגדי חתן
+ המסיבות שלפני...
+ הפקות
+ טבעות ותכשיטים
+ ירח דבש
+ מוזיקה
+ מסורת והלכות
+ מקום האירוע
+ מתנות לחתונה
+ עיצוב שיער
+ ציוד לאירועים
+ צילום
+ צעד אחר צעד וגם קצת טיפים...
+ קייטרינג ואלכוהול
+ רשימות מוזמנים
+ שמלות כלה
+ תקציב החתונה
  • על מנת שנוכל לשחזר את הסיסמא עליכם להכניס את כתובת הדוא"ל שלכם :

    דוא"ל