איך נתמודד עם השרב? טיפים לחתונת קיץ קרירה
969 צפיות
נכתב על-ידי חתונה בהזמנה ב20 יוני 2018 13:12

קטגוריה:

מקום האירוע

אוויר טוב בדרך אליכם
חשוב מאוד לבחון את תנאי השטח של האירוע ולבדוק כיצד ניתן לספק פתרונות קירור ואוורור חיצוניים. קיימים פתרונות ניידים לשימוש כמו מאווררים תעשייתיים ומזגנים ניידים שמתאימים לחתונות המתקיימות בחצר ובשטח, תחת כיפת השמיים.
ארגנו מראש את המרחב וחשבו היכן להציב את המאווררים או את המזגנים על מנת שהאורחים ייהנו מהם בכל מקום אשר יבחרו לעמוד.
רצוי לשכור מאווררים מתכווננים מבחינה גובה וכן כאלה המגיעים עם מספר מהירויות אוורור לפי בחירה. אופציה נוספת היא מצנן אוויר מים שלמעשה פועל על מנגנון אוטומטי המפזר חלקיקי מים. ניתן גם לתחום את החלל החיצוני שפתוח באוהל שקוף למחצה ולמקם בו את כל פתרונות הצינון לשמירה על אווירה מרעננת וקרירה במיוחד ואם אין אוהל, ניתן להוסיף שמשיות בכל מקום להצללה מקסימלית. בחרו ריהוט שאינו מתחמם בשמש, עץ טבעי וכדומה או עטפו אותם בבדים רכים ונעימים שיהיה נוח לשבת לאורך זמן. הוסיפו על העצים לוכדי יתושים למיניהם.

אטרקציות שעושות הבדל בגישה
אין כמו להוסיף לאירוע אטרקציות בניחוח של ים ובריכה אפילו אם אתם לא חוגגים על שפת הים התיכון ולא במקום עם בריכה. אפשר בהחלט לחשוב על אטרקציות מרעננות כמו בריכות ניידות מתנפחות, מיטות שיזוף להנאת האורחים, תנו להם מתנות כפכפים, כובעים נגד השמש, משקפי שמש וכל דבר אחר שיכול גם לרענן וגם להוות מזכרת מדליקה להמשך.

בדרך לחופה עוצרים להתרענן
מוזמנים לשדרג את עמדת ההתרעננות הסטנדרטית של האירוע בעמדה המותאמת לימים החמים. ניתן להציע לאורחים בעמדה מגבונים נעימים, תרסיסי הגנה נגד השמש, ספריי של מים תרמו מינרליים אוורירי ונעים נגד הזיעה ואפילו דאודורנטים. כדאי לחלק בזמן הריקודים או במהלך ההמתנה לחופה מניפות ססגוניות ומעוצבות כדי שהאורחים יוכלו להתרענן בשיא הסטייל.

קרח, קדימה קרח
התפריט הקולינארי הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה של חתונה קייצית מלהיבה. בחרו מאכלים קלילים ולא כבדים, רצוי סלטים קרים, גבינות, מנות טריות מחומרי גלם משובחים ומתאימים לקיץ שגם עומדים בתנאי החום וגם משרים תחושה אוורירית, שפע של פירות חתוכים בפרזנטציה מעוררת תיאבון. תוכלו לחלק לאורחים קרטיבים צבעוניים בטעמים וקוקטיילים קפואים יצירתיים, שלוקים לקינוח. הצטיידו במקררי קרח עם קוביות קרח כדי שהאורחים יוכלו להוסיף קוביות קרח לשתייה מתי שמתחשק להם או פשוט לקרר את עצמם עם קוביית קרח.

כשהחוץ והפנים נפגשים
אפילו אם תמיד פנטזתם על חתונה בחוץ, הרי שבקיץ לפעמים קשה מאוד להחזיק מעמד באירוע שכולו מתקיים באוויר הפתוח. מומלץ לבחור לוקיישן שמשלב בין גן מטופח בו למשל, יתקיימו קבלת הפנים והחופה ולהמשיך את האירוע באולם הסגור והממוזג היטב של המקום להמשך הסעודה, התוכנית האומנותית ומסיבת הריקודים. בדרך הזו, תיהנו משני העולמות והאורחים יוכלו לצנן את הזיעה וליהנות גם מריקודים אנרגטיים מבלי להזיע עד השעות הקטנות של הלילה או הערב (תלוי בטיימינג של החתונה).

חתונת קיץ יכולה להיות להיט מסחרר אם דואגים מראש לתנאים נוחים לאורחים. בחרו אולם לחתונה המשלב בין גן לאולם ממוזג, חשבו על מנות אווריריות ומשקאות מרעננים ועל אטרקציות ברוח העונה החמה.

 

מאמרים נוספים
+ אחרי החתונה
+ אטרקציות בחתונה
+ אטרקציות לאירועים
+ איך מגיעים?
+ איפור
+ אירועים קטנים
+ ארגון ברית /בריתה
+ בגדי חתן
+ המסיבות שלפני...
+ הפקות
+ טבעות ותכשיטים
+ ירח דבש
+ מוזיקה
+ מסורת והלכות
+ מקום האירוע
+ מתנות לחתונה
+ עיצוב שיער
+ ציוד לאירועים
+ צילום
+ צעד אחר צעד וגם קצת טיפים...
+ קייטרינג ואלכוהול
+ רשימות מוזמנים
+ שמלות כלה
+ תקציב החתונה
  • על מנת שנוכל לשחזר את הסיסמא עליכם להכניס את כתובת הדוא"ל שלכם :

    דוא"ל