כיצד לבחור מאפרת לחתונה?
3,007 צפיות
נכתב על-ידי חתונה בהזמנה ב03 אוגוסט 2015 12:36

קטגוריה:

איפור

עם כל הכבוד לארגונים החשובים והבסיסיים של החתונה, ועם כל האהבה לחתן האוהב והתומך, אין מה לעשות, הפוקוס המרכזי בחתונה הוא לא פחות ולא יותר... על הכלה. או יותר נכון, על מראה הכלה.

לא ברור היכן בדיוק זה התחיל ומי דאג לשימת הדגש המרכזי והקריטי הזה דווקא במראה החזותי של הזאת בלבן, אך אחד מהדברים המעניינים ביותר אצל אורחים מרגע הגעתם לחתונתכם הוא "איך נראית הכלה?". או שאולי זה רק הנשים שעושות מזה כזה סיפור... זה מתחיל משמלת הכלה אשר עליה הכלה חולמת בעודה עולה לכיתה א', הדמיונות של איך היא תראה ובאיזה גיזרה, וכמה שכבות ובאיזה גוון של לובן מרקיעות שחקים ומשכיחות מהעלמה הצעירה את העובדה השולית שאין לה מושג אפילו איך היא עצמה תראה אז, שלא לדבר על גופה ובכלל על גילה בזמן חתונתה.

אחרי הכל, לא הכל בשליטתנו כאמור... והנה הגיע לו היום בו את מגשימה את חלומך משכבר הימים- החתונה! ההכנות אכן בעיצומן, האולם נבחר, התקליטן, הצלם, רשימת מוזמנים ושמלת הכלה, הכל מתוכנן, מפורט ומסודר עד הפרט האחרון. אבל רגע, איך תראה הכלה?

הפנים שלנו הם הקלף הפותח שלנו בכל מקום שליו אנו הולכים. רושם ראשוני שאנו מותירים הוא בעיקר ממבט חטוף בפנים ומה הן משדרות? האם נעים להסתכל עליי? האם אני משדרת חינניות ואצילות? האם יש משהו שגורם להרתעות קלה ממני? אם כן, חשוב להיות מודעין לכך ולנסות לכפות או להסתיר את הדבר כדי שיהיה נעים לעין להביט ולהביט ולהביט.

החתונה היא היום שלך, כולם יהיו שם סביבך, יבחנו אותך ויתלהבו ממך. את מרכז העניינים בערב זה, נצלי זאת! וזה עוד לפני שהזכרנו את עניין התמונות אשר נותרות כתיעוד האירוע לנצח נצחים באלבום מהודר.

אם כן, חשוב ואף ראוי לבחור באופן המתאים ביותר את זאת שתהפוך את פניך לקסומות, יפות ומיוחדות ביום ייחודי שכזה.

קריטריונים חשובים בחיפוש מאפרת
1. המלצות מחברות- כמו בכלת תחום אחר בחיים תמיד טוב לרכוש מוצר כאנשים קרובים אליכם ניסו אותו קודם ויצאו מרוצים. יש בטחון ותחושת הקלה בהתנהלות כזאת. אין הרגשה של הימור- אלא ברור שהולכים על בטוח. דפדפי באלבום חתונתן של חברותייך, נסי להיזכר במישהי שהייתה עוצרת נשימה ביום חתונתה, כזאת שהאיפור עשה בה הדבל משמעותי ללא היכר. לאחר בירורים והמלצות, גשי למאפרת ובקשה לראות תיק עבודות שלה על מנת להבין אם העם שלה הוא באמת גם לטעמך.

2. קשובה לצרכייך, רגישה ופתוחה לשינוים- חשוב מאוד שתהיה מאפרת שיש לה מגוון רחב של סגנונות איפור, אשר עבורך תמצא את המתאים ביותר לפנייך ולאופייך. בנות רבות נוהגות לחשוב שביום חתונתן זאת הזדמנות להפוך את המראה החיצוני שלהם ב180 מעלות.

זה מצוין ונפלא כל עוד זה במינון ובטעם טוב. אם הנך רגילה להראות פשוטה, ללא איפור ביום יום עם קוקו סתמי מאחר ושביל באמצע, יהיה זה מגוחך ומוחצן למדי להתאפר באיפור כבד, עיצוב גבות עם ריסי רימל מעובים ואודם שניתן לראותו עוד מחניית אולם האירועים.

זה אומנם היה נראה מדהים על חברתך, אך מה לעשות אתן לא אותו סגנון. נכון, מומלץ לטפח ולהשקיע ביום מאושר זה יותר מבכל יום אחר, אך החבל דק מאוד בין להראות כלה של מיליון דולר לבין מלכת אסתר בפורים.
יאללה, תדפקו את הופעת חייכן!

 

מעוניינים בטיפים נוספים לבחירת מאפרת? קראו גם את המאמר הבא.

 

מאמרים נוספים
+ אחרי החתונה
+ אטרקציות בחתונה
+ אטרקציות לאירועים
+ איך מגיעים?
+ איפור
+ אירועים קטנים
+ ארגון ברית /בריתה
+ בגדי חתן
+ המסיבות שלפני...
+ הפקות
+ טבעות ותכשיטים
+ ירח דבש
+ מוזיקה
+ מסורת והלכות
+ מקום האירוע
+ מתנות לחתונה
+ עיצוב שיער
+ ציוד לאירועים
+ צילום
+ צעד אחר צעד וגם קצת טיפים...
+ קייטרינג ואלכוהול
+ רשימות מוזמנים
+ שמלות כלה
+ תקציב החתונה
  • על מנת שנוכל לשחזר את הסיסמא עליכם להכניס את כתובת הדוא"ל שלכם :

    דוא"ל