מגנטים לאירועים – מזכרות מצולמות יפות
1,563 צפיות
נכתב על-ידי חתונה בהזמנה ב26 ספטמבר 2016 14:29

אנשים אוהבים לערוך אירועים יפים ומיוחדים שייזכרו למשך זמן רב. יש אירועים משפחתיים חשובים כמו: חתונה, בר ובת מצווה, ברית מילה ועוד. יש אירועים עסקיים של השקות מוצר, חגיגות יובל לעסק, מסיבות, ערבי ריקודים ועוד. אין זה משנה מה הסיבה לאירוע כי כל מפיק שלו רוצה שהוא ייערך על הצד הטוב ביותר, והיה רוצה גם להשאיר מזכרת טובה ממנו לאורחיו. אחת הדרכים היותר פופולאריות ומוצלחות למזכרת מאירוע היא הפקת מגנטים בערב האירוע עצמו. רבים אוהבים להצטלם ולהנציח עצמם במצבים שונים, צילום על מגנט היא הזדמנות נהדרת, ובפרט כשהוא נעשה באירוע מיוחד.

מגנטים שמונחים במקומות בולטים

את המגנטים ניתן להניח במקום בולט בבית. רבים מניחים אותם על המקרר כך שכל העת הם ניצבים מול העיניים. יש שמצמידים אותם למקומות מתכתיים וכך הם יכולים לנדוד גם אל השולחן במקום העבודה, למכונית ולכל מקום אחר. תמונה יפה על מגנט תעלה חיוך על המתבונן בו ותעשה את הרושם הדרוש על חברים לעבודה, על בני המשפחה, על סתם מתעניינים ועוד. את המגנטים ניתן להפיק בזמן קצר, יחסית, והם יוצגו בעת האירוע על לוח מרכזי כדי שכל אחד יוכל לשלוף אותם בקלות.

מגנט לפרסום

באירועים עסקיים יש הזדמנות נהדרת ליצור מגנטים לצורך פרסום. על מגנטים לאירועים כאלו יודפס הלוגו, וכן, פרטים בסיסיים על העסק ופעילותו. מגנטים מניחים במקומות בולטים לעין, ולכן הפרסום יהיה אפקטיבי מאוד. ניתן לקבל באירוע מגנט מוכן, או שיש כאלו שיעדיפו שהאורחים והמבקרים יצטלמו על מגנט עם רקע של המפרסם. כמובן, שניתן לספק את שני סוגי המגנטים, ואלו ייצרו את האפקט הפרסומי הרב ביותר. מגנטים אלו יוצרים ערך רב לבעל האירוע.

מגנטים איכותיים

מומלץ לשכור שירותי צילום מגנטים לאירועים מקצועיים אשר משתמשים בחומרים איכותיים. שימוש בחומרים איכותיים מבטיח שהצילום על המגנט לא ידהה בקלות ויישמר לאורך זמן. יש להקפיד ולדרוש מגנטים בעובי של 0.4 מילימטר לפחות, שההדפסה תהיה על נייר כרומו ועם למינציה. ניתן להזמין מגנטים לאירועים בגדלים שונים כאשר הקטנים ביותר הינם בגודל של 5X8. מידות אחרות מקובלות הם 9X5 ו 8X10. כמובן שהמחירים מותאמים להזמנה, אבל בכל מקרה יהיו סבירים ונוחים לכל כיס. כאשר האורחים יעזבו את האירוע יהיה ברשותם מגנט שהוכן במיוחד עבורם, ותשומת לב קטנה זאת תוסיף להרגשתם ולהרגשת בעל האירוע המארח. זאת אחת המזכרות הנעימות מאירוע מיוחד ורב רושם.

בהצלחה !

מאמרים נוספים
+ אחרי החתונה
+ אטרקציות בחתונה
+ אטרקציות לאירועים
+ איך מגיעים?
+ איפור
+ אירועים קטנים
+ ארגון ברית /בריתה
+ בגדי חתן
+ המסיבות שלפני...
+ הפקות
+ טבעות ותכשיטים
+ ירח דבש
+ מוזיקה
+ מסורת והלכות
+ מקום האירוע
+ מתנות לחתונה
+ עיצוב שיער
+ ציוד לאירועים
+ צילום
+ צעד אחר צעד וגם קצת טיפים...
+ קייטרינג ואלכוהול
+ רשימות מוזמנים
+ שמלות כלה
+ תקציב החתונה
  • על מנת שנוכל לשחזר את הסיסמא עליכם להכניס את כתובת הדוא"ל שלכם :

    דוא"ל