מסיבת רווקות בוילה – יתרונות
1,365 צפיות
נכתב על-ידי doseo ב27 מרץ 2017 20:50

אם אתן רוצות את המיקום האידיאלי למסיבת רווקות זה חייב להיות מקום יפה ואסתטי, מטופח ואיכותי ונוח מאוד מכל הבחינות. מקום שבו תוכלו לבלות בכל צורה את מסיבת הרווקות שלכן כפי שבחרתן לחגוג אותה. היום החשוב הזה הפך בשנים האחרונות ליום של חגיגות והתכנסות של החברות הכי טובות, ולכן כולם מנסות למצוא את המקום האידיאלי לאופי ולסגנון שהן מעדיפות. אם אתן יודעות להעריך איכות וזמן שתבלו בו יחד מבלי להילחץ ומבלי לסבול מחדירה פרטיות שלכן של אורחים בלתי רצויים, זהו הזמן לבדוק וילת נופש למסיבת רווקות שיש בה רק יתרונות.

הזמיני עוד היום וילה בצפון למסיבת רווקות בלתי נשכחת! וילה מול נוף עם אטרקציות מיוחדות דרך אתר VillasinNorth – האתר שמציג את הוילות היוקרתיות ביותר בצפון:
https://www.villasinnorth.co.il/category/villas-north-bachelorette-party

פרטיות מוחלטת

מתחמי הוילות שמוצעים היום לאנשים ברחבי הארץ מצטיינים ביתרון בולט אחד על פני כל אופציה אחרת למסיבה: יש בהם פרטיות מוחלט שאי אפשר להפר אותה. אתן נכנסות למקום שהוא סגור רק לכן, כולל החצר והמדשאות מסביב, כולל הוילה עצמה, ואתן אלה שמחליטות מי נכנס ולצורך מה. אתן יכולות להסתובב שם בבגד ים או בבגדי שינה, ואתן נהנות מפרטיות שאינה מופרעת אף לא לרגע אחד, מלבד כניסתם של אנשי שירו ומקצוע שתזמינו אליכן.

שירותים שונים מגיעים עד אליכן

מסיבת רווקות פירושה גם פינוקים מוכרים. בוילת נופש שבה עורכים מסיבה כזאת יש לכם חדרים מאובזרים ונוחים שבהם תוכלו לקבל טיפולים שונים כמו טיפולי יופי וטיפולים הוליסטיים. אתן יכולות לבשל לעצמכן אבל גם זה אינו הכרחי. אתן יכולות להזמים שירותי קייטרינג ושירותי ניקיון יחד עם כל המטפלים ועוד אנשי מקצוע כמו מופעים מיוחדים ומרצים, וכל זה כדי להבטיח שמסיבת הרווקות שלכן תהיה בלתי נשכחת. לא צריך ללכת למכוני יופי ולספא. הספא שלכן ומסעדת השף ייפתחו אצלכן בוילה לפני ואחרי המסיבה.

מתקני נופש מפנקים

אתן יכולות לדלג מחדר השינה לבריכה המחוממת והמקורה, או לשבת בג'קוזי הקבוצתי והגדול וליהנות מהזמן הנעים יחד. המפגש הנינוח של החברות הכי טובות הופך באמת למסיבה נהדרת כאשר כולכן יחד מבלות בחצר עם המדשאות המרגיעות ועם פינות הישיבה הנינוחות בכל מקום. זוהי באמת הדרך להתרגע לפני הלחץ הגדול של החתונה.

מגיעה לכן גם חופשה

היתרון הענק של וילת נופש הוא שאתן לא רק עורכות מסיבה אלא מבלות חופשה. אפשר למתוח את המסיבה קצת לכאן או לכאן ולהאריך אותה, ולכן זה כאילו יצאתן לחופשה מענגת לפני החתונה, והכיף הוא כולו שלכן. אתן יכולות להשתרע על המיטות הנוחות בשיחת בנות, או לבשל יחד במטבח הגדול ולשבת לאכול בפינת האוכל, לראות סרטים בטלוויזיה הגדולה. כל אלה מחכים לכם בדיוק כמו חופשה. ועוד לא התחלנו לדבר על השחייה בבריכה וכל שאר המתקנים שמחכים לכן שם.

טיולים בסביבה

אין חובה להישאר בוילה אם החלטתן להפוך את המסיבה לחופשה שהיא חוויה. מסביב לה יש כל כך הרבה אטרקציות שתוכלו לבקר בהן כדי ליהנות מהחופשה הנהדרת. 

מאמרים נוספים
+ אחרי החתונה
+ אטרקציות בחתונה
+ אטרקציות לאירועים
+ איך מגיעים?
+ איפור
+ אירועים קטנים
+ ארגון ברית /בריתה
+ בגדי חתן
+ המסיבות שלפני...
+ הפקות
+ טבעות ותכשיטים
+ ירח דבש
+ מוזיקה
+ מסורת והלכות
+ מקום האירוע
+ מתנות לחתונה
+ עיצוב שיער
+ ציוד לאירועים
+ צילום
+ צעד אחר צעד וגם קצת טיפים...
+ קייטרינג ואלכוהול
+ רשימות מוזמנים
+ שמלות כלה
+ תקציב החתונה
  • על מנת שנוכל לשחזר את הסיסמא עליכם להכניס את כתובת הדוא"ל שלכם :

    דוא"ל